Bijzonder moment in verbetering dagelijkse dienstverlening

Verbeterde eindtijden op drukke dagen

Focus op onze klanten betekent dat Royal FloraHolland zijn diensten continu verbetert en vernieuwt. Met alle collega’s zorgen we ervoor dat we de dagelijkse dienstverlening elke dag weer op orde hebben en dat we voldoen aan de afgesproken doorloop- en aflevertijden. Zo organiseerden we op 3 en 30 april en 7 en 22 mei 2018 vroegveildagen op drukke topdagen van klanten, waarbij we een uur eerder startten met het veilen van bloemen. Veel klanten hebben dit initiatief met open armen ontvangen.

Betere eindtijden en meer transacties
Op de vroegveildagen werden betere eindtijden gerealiseerd dan op vergelijkbare dagen vorig jaar. Ook leverden we circa één miljoen meer transacties uit in kortere tijd. In oktober 2018 hield Royal FloraHolland een enquête onder meer dan 450 klanten. Doel was feedback te verzamelen over onze dienstverlening tijdens de topdagen 2018. Na een analyse op basis van dit kwantitatieve onderzoek gingen we met meerdere klanten een verdiepend gesprek aan over onze dienstverlening. Deze input gebruiken we voor verdere verbetering van onze dagelijkse dienstverlening in de topdagen van 2019. Ook in 2019 staan we op een aantal drukke topdagen van klanten weer extra vroeg op!

Een bijzonder moment van digitale erkenning. Lees meer