Bijzonder moment in verbetering dagelijkse dienstverlening

Uitzendkrachten in vaste dienst bij Logistiek

Het verder verbeteren van de dagelijkse dienstverlening van Royal FloraHolland voor kwekers en kopers was in 2018 een belangrijke prioriteit. Om de prestaties binnen de logistieke processen verder op orde te brengen, werden verspreid over onze vier locaties 183 uitzendkrachten in vaste dienst genomen.

Investeren in vaste banen
Met alle collega’s zorgt Royal FloraHolland ervoor dat we onze dienstverlening elke dag weer op orde hebben en dat we voldoen aan de afgesproken doorloop- en aflevertijden. Binnen Logistiek hebben we te maken met steeds kleinere transacties. Dat betekent meer handelingen per stapelwagen en daar zijn meer mensen voor nodig. Naast noodzakelijke investeringen in nieuwe fusten en karren investeren we daarom ook in meer vaste banen. Het aannemen van uitzendkrachten gaf de logistieke prestaties van FloraHolland een impuls. Voor een groot aantal uitzendkrachten betekende dit dat zij in 2018 een vast contract kregen.

Een bijzonder innovatief moment. Lees meer