Bijzonder moment met estafetteloop Roparun

Een stap verder zetten voor je medemens

Als Royal FloraHolland lopen wij graag die ‘extra mile’ voor dit sympathieke doel om mensen met kanker te ondersteunen. Dat liet het Roparun-team van Royal FloraHolland tijdens het Pinksterweekend in 2018 zien, toen zij letterlijk die stap verder zetten tijdens hun twintigste Roparun.

CEO Steven van Schilfgaarde sprak het 27-koppige Roparun-team toe voor hun vertrek uit Nederland. Daarbij sprak hij zijn bewondering uit voor de inzet, samenwerking en prestaties van het team en noemde de 27 mannen en vrouwen een voorbeeld voor heel Royal FloraHolland.

Van Parijs naar Rotterdam
Tijdens de Roparun liep het team van Parijs naar Rotterdam, een tocht van 520 kilometer. Met de tocht haalden zij € 30.000 op door gedurende het hele jaar een brede waaier aan verschillende acties te organiseren. In totaal doen er ruim 350 teams mee aan de Roparun. Met het geld dat alle teams inzamelen, maakt Stichting Roparun het leven van mensen met kanker en hun familie een beetje kleurrijker en aangenamer. Of zoals de Roparun dat zelf zegt: ‘door leven toe te voegen aan dagen waar vaak geen dagen meer aan kunnen worden toegevoegd’.

Het Roparun-team van Royal FloraHolland bestaat uit lopers, begeleiders, masseurs, cateraars, een fotograaf en filmer, buschauffeurs en een teamcaptain. De teamleden werken op onze drie exportlocaties en komen uit alle gelederen van het bedrijf.

Bijzondere moment van samenwerking. Lees meer