Nieuwe kansen creëren voor kwekers met Floriday

Digitaal matchen vraag en aanbod

Floriday werd in 2017 gelanceerd met als primair doel de toekomst van de sierteeltsector te hervormen om nieuwe kansen te creëren voor onze kwekers. Eén marktplaats voor alle kwekers die een oplossing biedt voor probleemloos voorraadbeheer, optimale verdeling, toegang tot meerdere verkoopkanalen en nieuwe afzetkansen om van te kunnen profiteren. Met intelligentie kan Floriday vraag en aanbod optimaal matchen.

2018: Connect
Het jaar 2018 stond voor Floriday in het teken van Connect. Dit kwam onder meer tot uiting door de aansluiting van meer dan 1.200 gebruikers, waarmee meer dan een kwart van onze leden is aangesloten. Ook koppelden we verschillende nieuwe functionaliteiten aan Floriday waar veel kwekers direct mee aan de slag konden. Dankzij een slagvaardige samenwerking van een multidisciplinair team bestaande uit medewerkers van Royal FloraHolland en JEM-id kon de digitale marktplaats succesvol en in een hoog tempo worden doorontwikkeld.

2019: Growth
Het huidige jaar 2019 staat voor Floriday in het teken van Growth. We focussen ons op een steeds groter aanbod van sterke functionaliteiten en applicaties via het platform. Ook richten we ons op het vergroten van de mogelijke koopkracht via Floriday door het koppelen van de klok en het versterken van de internationale mogelijkheden. We willen steeds meer kwekers aansluiten op het platform. Kortom, met de toewijding van alle betrokkenen staan we klaar voor een succesvolle doorontwikkeling van Floriday in 2019.

Lees meer uitgelicht: